Statement; Slechte bereikbaarheid klantenservice

  • Geplaatst op
  • Door 5 MINUT(EN) LEESTIJD
Statement; Slechte bereikbaarheid klantenservice

Na aanleiding van de (online) klachten die reeds geplaatst zijn op open klachten en review platformen willen we graag uitleg geven omtrent de ontstane situatie.

Allereerste willen wij namens ons gehele team aan u onze excuses aanbieden, voor de slechte bereikbaarheid van onze klantenservice. We doen er alles aan om elke vraag te beantwoorden, ook als het wat langer duurt.

Afgelopen week hebben meerdere klantenservice medewerkers besloten te stoppen met werken bij OVStore door bedreigingen van consumenten. We begrijpen dat de emotie hoog kan op lopen, maar door de ontstane situatie moeten wij hetzelfde werk verrichten met minder personeel. 

Voor ons is het onmogelijk om op korte termijn nieuwe personeel te vinden, personeel is schaars in de provincie Utrecht. Graag brengen we onder aandacht dat we echt personeel nodig hebben om u aan uw verwachting te kunnen blijven voldoen. We werken eenmaal met mensen, kent u iemand die graag wilt werken op een klantenservice, breng hem dan in contact met de volgende pagina:
https://www.ovstore.nl/service/werken-bij

Momenteel heeft onze klantenservice een achterstand op e-mail, telefonisch, chat en whatsapp. Dit zijn alle kanalen waarop wij bereikbaar zijn. Als uiterste oplossing hebben wij op Linkedin een oproep geplaatst om in contact te komen met goede klant contact center's. Als blijkt dat er geen personeel te vinden is moeten wij helaas de klantenservice gaan uitbesteden. Dit heeft niet ons voorkeur, maar helaas kunnen we momenteel niet anders. We zijn letterlijk afhankelijk van personeel.

Ons huidige medewerkers doen hun best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, we begrijpen ten zeerste dat het niet prettig is om lang te moeten wachten. Daarom informeren wij u doormiddel van deze blogpost, we doen ons uiterste best om uw vraag te beantwoorden. Namens ons gehele team, excuses voor het ongemak.

Update 16 juni 2017;
Afgelopen week heeft onze eigenaar veel gesprekken gevoerd met klant contact center's, we verwachten spoedig een nieuwe partij te kunnen begroeten die zorg gaat dragen voor onze klantenservice. We kijken daarij naar de behoeftes van de klant, de inhoud van de geplaatste klachten.

Daarnaast hebben we grote sprong kunnen maken in de achterstand, alle niet gereden route's via onze eigen bezorgdienst zijn naar een UPS Accespoint (Afhaalpunt) verzonden. Het pakket dient daar afgehaald te worden, klanten hebben per e-mail bericht gehad.

Daarnaast hebben we duizend telefonische contact verzoeken doormiddel van het terugbellen of een antwoord te sturen per e-mail. Aankomende week staat in het teken van inkopen en het beantwoorden van de e-mail's en whatsappberichten. Ook zal onze eigenaar de laatste geplande gesprekken voeren met klant contact centers.


Apple Google
Akkoord met het gebruik van cookies. Manage cookies